Matbloggtoppen

fredag 13. januar 2012

Knivfutteral

Dette knivfutteralet sydde jeg til mamma og min stefar
i julegave fra meg, min familie og mine søsken.
Jeg hadde ikke tenkt tanken på å sy denne i utgangspuktet, men fikk bare et lite innfall. Et par-tre timer senere(er ingen dreven syerske, så da går timene fort når jeg krangler med symaskinen..), så var futteralet et faktum! :) Overhodet ikke et bra resultat, men jeg er stolt av meg selv allikevel! :)
Vi hadde kjøpt 5 forskjellige VICTORINOX-kniver, og det virket så stusselig å bare putte de en eske. Om det er så praktisk, for nå så være :)
Her er den i allefall...




4 kommentarer:

  1. Hehehe, du e no riktig så kreativ og flink du Karina :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har bare kopiert(i fra mitt hode) fra kossn et knivfutteral i skinn ser ut :) Så det e jo egentli ikke nokka eg har funnet ut av meg sjøl :)

      Slett
  2. "...et lite innfall." :) Virke som du plutselig får en mengde energi i kroppen og bare må lage et eller ainna!
    Fin blogg du har!:)

    SvarSlett
  3. Ja, det e ikke så langt unna sannheta, Marita. Men eg bruke jo bare energien på hobby -nokka somm eg meine e ganske fornuftig bruk :)

    SvarSlett