Matbloggtoppen

lørdag 26. mars 2011

Førstehjelp for ekteskapet

Denne lagde jeg i bryllupsgave til min bror og svigersøster. De har giftet seg i dag,
og nå blir det bryllupsfest:)
Gratulerer med dagen, Hans-Otto og Tone! :)

 Her ligger det en pengegave:)

 I dette heftet, har jeg laget noen gavekort som er klar til å fylle ut hvem det er til, hva det gjelder, klokkeslett, dato og antrekk. Og ikke minst, hvem det er utstedt av.
Gavekortet gjelder for en kosekveld uten tv!
Inni denne eska, skjuler det seg en kortstokk.



9 kommentarer:

  1. Himmel og hav for en fantastisk gave!!! Du e utrulig flink, Karina! :D

    SvarSlett
  2. N*Y*D*E*L*i*G!!!!
    Her e mange tima med pusk og "produsering"...
    Du e unik på scrapping, du :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, dokker:) Det gikk litt scrappetid me på den, ja. Men eg kosa meg:)Det va en fin idè som eg fant på nett.

    SvarSlett
  4. WOW!! Imponert! Den var utrolig fin og morsom!

    SvarSlett
  5. Den blei kjempefin!! Litt av en gave!:)
    Artig:)

    SvarSlett
  6. Tusen takk, Marita :) Dæm blei veldi gla for den. Brodern tok den med til koret som han e me i for å vise den fram :)

    SvarSlett
  7. Så stilig, måtte inn og se etter at du hadde lagt ut link på kos med papir :)
    Ha en fortsatt fin og kreativ sommer.
    Lille

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Håper det var til inspirasjon :)

      Slett