Matbloggtoppen

mandag 12. mars 2012

Traktorkake x2

Nå har vi feiret lillebror i huset sin toårsdag med barneselskap -2 ganger!
Det var så mange barn, at vi måtte ta selskapet i 2 puljer. Så da måtte det være dobbelt opp med traktorkake også.
Jeg kan ikke påstå at jeg er så veldig stolt over disse kakene, men de smakte godt i allefall :)
Kaka til det første selkapet så mer ut som en krysning mellom en traktor og en padde!
Traktorkroppen lå helt nede på fatet, så når hjulene kom på, så var det egentlig ikke mye som minnet om en traktor, akkurat :D
Tror barna også var litt usikre på hva det var...Hehe...

Men den andre kaka, til det siste selskapet, lignet litt mer. Jeg hevet "traktorkroppen" litt fra kakefatet før hjulene kom på. Testen var jo da barna kom og så den, om de klarte å se hva det var....
Og, jada, det var en liten gjest på litt over 2 år som så at dette var jo klart en traktor!
Yes! Mission complited! :D

Den første kaka...



Den andre kaka...


2 kommentarer:

  1. Hehe, dæm va no artige disse kakene dine.... Gode va den ivertfall :)

    Du e flink, du Karina :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Miste litt tålmodighet når eg jobbe me dårlig marsipan. Neste gang eg skal bruke marsipan, så blir eg å hente en heil eske på Idun (10kg!), så bare si i fra om du vil ha en pakke, så kan vi dele eska :)

      Slett