Matbloggtoppen

fredag 30. desember 2011

Pippi-kake

Eller... Villevillekulla-kake, med en eller annen merkelig pippi-etterligning på toppen. Hohoho! Hun ser ut som at hun har løftet en del vekter i det siste. Gainer-pippi! :D
Moddelering av mennesker er da ikke helt min greie.. :D
Men i allefall...
Jeg hadde en mal av villavillekulla på nett, og resultatet ble slik. Jeg klarte da å lage den like skjev (om ikke mer) og skakk som i virkeligheten! Den er utarbeidet fra en langpannesjokoladekake, sjokoladekrem og smørkrem med pasjonsfrukt.
Ikke mitt stolteste prosjekt, akkurat,
men barna ble i allefall glade :)





2 kommentarer:

  1. Hærlig sjarmeranes kake! Ser ut som den har vært i en virvelorkan:) Du e knallgo på kake altså!

    SvarSlett
  2. Hahaha! Ja, der sa du det! En virvelorkan! Holdt på flire meg i hjæl av den her kaka da den sto ferdig! Den va jo ikke bare LITT rammeskeiv! :)

    SvarSlett