Matbloggtoppen

tirsdag 12. mai 2009

Jeg har sydd kjole til Ina Marielle!

Jeg har aldri sydd kjole (eller klær generelt) før.
Jeg datt innom en sybutikk som hadde mye lappesalg, så jeg tenkte som så
at det skader jo ikke å prøve...:)
Kjolen er i str 74, jeg tegnet opp mønsteret
etter en kjole hun hadde fra før i str 74.(derfor vet jeg størrelsen
Den passet helt perfekt, men desverre ble kjolen litt
kortere bak enn fremme. Foringen var så
glatt så jeg sydde litt feil. Skjønner egenlig ikke helt hva
som skjedde der..Den var jo opprinnelig like lang som på fremsiden.
Hehe..Ja,ja..Noen syerske blir jeg da aldri, men har nå i det minste prøvd meg på det og et par andre ting også:)

1 kommentar:

  1. Gratulere me bloggen!:)
    Du har mye fint å vise fram, du!
    Og den kjolen e SÅ fin! Kjempefine farga.

    SvarSlett